DRUKUJ
2015-12-22

Skargi i wnioski

Wojewódzki Konserwator Zabytków, kierownicy wydziałów oraz kierownicy delegatur przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków w środy każdego tygodnia w godzinach 10:00-15:30.

 

W przypadku, gdy dzień wyznaczony do przyjmowania w sprawach skarg i wniosków jest ustawowo wolny od pracy, interesanci przyjmowani są w następnym dniu roboczym.

 

Przyjęcia interesantów odbywają się w pok.101 Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Białymstoku.

 

Aby ustalić termin i godzinę wizyty należy zgłosić się osobiście do Urzędu (pokój nr 101) lub telefonicznie pod numerem (85) 74 12 332- określając przedmiot sprawy.

 

Skargi i wnioski można składać codziennie w godzinach pracy Urzędu i Delegatur.

 

Załatwianie skarg i wniosków powinno polegać na rozpatrzeniu wszystkich okoliczności sprawy, jej rozstrzygnięciu, wydaniu poleceń lub dokonaniu odpowiednich wystąpień, usunięciu stwierdzonych uchybień i przyczyn ich powstania oraz zawiadomieniu osób zainteresowanych o sposobie załatwienia.

 

Skargi i wnioski, które nie wymagają postępowania wyjaśniającego, powinny być rozpatrzone i załatwione niezwłocznie, nie później niż w terminie miesiąca od dnia wpływu do Urzędu.

 

Skargi lub wnioski adresowane do właściwego organu i przesłane w odpisie innego organu- rozpatruje i załatwia w ramach swojej właściwości organ, do którego było adresowane.